Статті і новини про поліграфію та рекламу
Статті і новини про поліграфію та рекламу
Рекламна та ділова поліграфія - ефективна реклама
Бізнес працює, щоб отримувати прибуток. Без реклами підприємницька діяльність неможлива. Вибір оптимального шляху як донести переваги своїх товарів чи послуг до споживача за бізнесом. Є багато видів реклами. З них поліграфія - ефективна реклама, випробувана століттями, інформативна та довгограюча. Незважаючи на вік диджиталізації, вона такою і залишається. Єдине, на чому ми наполягаємо, щоб поліграфія залишалася рекламною, треба використовувати новинки і продовжувати зацікавлювати, інтригувати, захоплювати і переконувати. Що пропонує сучасна поліграфія
- Новинки можуть бути технологічними (об'ємний трафаретний друк, вишивка на обкладинці щоденника, УФ повнокольоровий друк на пластику, цифрова позолота, плотерне різання без штанцювання);
— новинки в асортименті матеріалів (дизайнерські сорти паперу та картону, ПЕТ, ПП, ПВХ) або їх комбінування в одному поліграфічному виробі;
- креативні новинки поліграфії у конструктивному плані (упаковка, нестандартні моделі звичної поліграфічної продукції, наприклад, календарів, блоків для запису та ін.);
Нові дизайнерські знахідки та тенденції, креативні ідеї, нестандартні рішення — ті новинки поліграфії, які забезпечують їй увагу та симпатію цільової аудиторії.
Ми намагаємось впроваджувати та використовувати поліграфічні новинки з єдиною метою, щоб «поліграфія – ефективна реклама» стало для наших клієнтів нерозривним словосполученням. І все, що ми для них надрукували, допомагало продавати і приносило їм прибуток.
Будь-яка класифікація умовна, наш випадок не є винятком. Ділова поліграфія, до якої традиційно відносять візитки, бланки, конверти, папки, покликана забезпечити функціонування компанії у сфері бізнес комунікацій, діловодства та документообігу. Рекламна поліграфія має пропагувати і пропонувати, акцентувати увагу до перевагах і перевагах, тобто. продавати ваші товари чи послуги. Провести чіткий кордон та визначити яка поліграфія ділова, а яка рекламна важко. Декілька років тому з підприємців рекламної галузі стягували податок на рекламу, ставка була невеликою 0,5% і податкова служба вважала рекламою все, що містило контактні дані фірми. Податку вже немає, але підхід у нас укоренився – ми намагаємося будь-яку поліграфію зробити рекламною, тобто здатною продавати.
Для ефективності рекламної поліграфії - якість насамперед
Оригінальний дизайн, текст та гарна якість друку ділової та рекламної поліграфії виносимо за дужки як обов'язкову та необхідну умову. Коли друкарська фарба залишається на руках, а каталог розсипається на окремі сторінки – це не додасть вам популярності. Більше довіри у рекламній поліграфії викличуть фотографії ваших співробітників, а не американські посмішки, насмикнуті з інтернету.
Усі контакти будуються на емоціях. Якщо у вас є вибір ви працюватимете з тими, хто викликає у вас симпатію та прихильнысть. І ділова, і рекламна поліграфія - ваш продавець. І йому також дуже важливо сподобатися покупцю. А для цього треба перш за все виділитися з-поміж інших, звернути на себе увагу. Ефективна реклама в поліграфії — це складна і багаторівнева робота фотографа, креатора, дизайнера, копірайтера… І краще довірити її тим, хто зробить її краще за вас.
Поліграфія Новинки - спосіб привернути увагу
- створити рекламну поліграфію нестандартного розміру. Звісно без фанатизму. Якщо візитка не входить до кластера, а фірмовий бланк не влазить у конверт – навряд чи це допоможе. А от якщо буклет чи каталог відрізняється від звичних поліграфічних форматів – це одразу впаде в очі. Як наприклад квадратний конверт, кругла наклейка або магнітик, заокруглення куточків на візитці, воблері або кишеньковому календарику;
- використовувати незвичайні сорти паперу або картону, наприклад дизайнерські, для візиток, бланків, буклетів, папок, етикетки та ін. Наші досвідчені фахівці допоможуть підібрати ті, що відповідають вашому фірмовому стилю, підходять для обраного способу друку та коректно передають кольори;
- застосовувати пост друковані технології, що декорують (ламінування, лакування, фігурну висічку, тиснення і конгрев);
- поєднувати різні технології в одному виробі — чому б не зробити фари або місяць, що світяться, на новорічній листівці у вигляді смоляної шильди?
Як зробити поліграфію корпоративним сувеніром
Подарунки дарувати не лише приємно, а й корисно для вас. Це саме ваш логотип на ручці, лінійці, брелоку, запальничці буде попадатися на очі щоразу, коли ними користуватимуться. Асортимент сувенірної продукції широкий – вибирайте з урахуванням переваг своєї цільової групи.
Поліграфічна продукція також може бути фірмовим подарунком та вашою рекламою. Це ваш календар буде стояти на столі або висіти на стіні цілий рік і рекламувати вас кожен день. Корисними сувенірами можуть бути фірмові блокноти та щоденники, пакети, костери, паперові блоки для запису, наклейки, кишенькові календарики, настільні або настінні календарі. Кажуть, що всяке нове – це добре забуте старе. Навряд чи ви побачили у нашому переліку якісь нові пропозиції та позиції.
Ми бачимо свою місію у співпраці зі своїми клієнтами у тому, щоб зробити поліграфічну або сувенірну продукцію якісною та максимально ефективною у плані реклами. Тому ми у кожному конкретному випадку знаходимо креативні та оптимальні рішення.
Наприклад, вітальні листівки можна зробити у вигляді рамки для фото або настільної підставки, календарі укомплектувати магнітними брендованими віконцями, на звичайній рекламній листівці розмістити корисну інформацію, щоб їх використовували довго та згадували про вас із вдячністю.
Сподіваємося, що розділ Цікаво на нашому сайті буде для вас корисним у плані пошуку нових ідей у поліграфії та стане першим кроком у нашій співпраці.